RÅDGIVNING

”Att skapa fantastiska kundupplevelser är att veta vad dina kunder vill ha, när de vill ha det och hur de vill ha det”

I en tid där majoriteten av alla nyhetsbrev öppnas i mobilen, och ”enkelhet” och ”valfrihet” är ledorden för dagens konsumenter, är det direkt avgörande för en organisation att forma sin kommunikation och sina erbjudanden runt sina kunder. Och det är ingen lätt uppgift marknadsförare står inför. Den moderna konsumenten förväntar sig att bli engagerad genom den kanal som passar kunden bäst, när som helst, och det gäller att både vara proaktiv och relevant för att lyckas.

Våra kunder ställer oftast frågan ”hur” och inte ”varför” när det kommer till CRM, och vad vi menar med att ”investera i sina kunder”, är att investera i kunskap om sina kunder. Vi förstår utmaningen med att formulera och förnya en CRM-strategi, och kan hjälpa dig med såväl strategi som kanalmix och vilken teknisk lösning som passar bäst, utifrån dina förutsättningar.

Rådgivning