Installera. Logga in. Klart. Eller?

Visst vore det drömmen att installera Adobe Campaign och sedan är det klart. Men nej, det är ju nu det roliga arbetet börjar. Det är nu systemet ska finslipas för att leverera det du önskar. Och allt det du inte visste att du önskar.

I det här arbetet kan DAD Direct vara ditt stöd och din resurs. Vi vet det mesta som är värt att veta om Adobe Campaign. Vi kan komma in i vilket skede som helst, före, under, mitt i, efter. Att optimera en marketing automation-lösning är ett arbete som pågår så länge du använder dig av den.

DAD Direct är en Expert partner till Adobe. Det betyder att vi har dokumenterad erfarenhet av att hitta svaren på de mest utmanande frågeställningarna ihop med de tekniska specialistkunskaperna som krävs. För dig är det också tryggt att veta att vi har flera års erfarenhet av att jobba med stora och komplexa uppdrag för kunder som Coop, Hemtex, Åhléns och Lindex. De nöjer sig inte med mediokra insatser. Och det ska inte du heller.

Hos oss jobbar du med skickliga utvecklare som är Adobe Certified Experts. I praktiken innebär det att vi kan vara din framtidsspanare, din felsökar-detektiv, din visionär, din genomförare, din idékläckare. Din Adobe Campaign-konnässör. Vad du än har behov av. Vi löser det.

Så vad händer nu? Skicka gärna ett mejl till peter.rogosic@daddirect.se eller anders.olofsson@daddirect.se om du vill prata vidare.

Välkommen till DAD Direct!

Så här tycker några kunder om samarbetet med DAD Direct.

”DAD Direct är en av våra mest uppskattade partners. De är lyhörda, ansvarstagande och ger alltid snabb återkoppling. I de utvecklingsprojekt vi har tillsammans, säkerställer de alltid att vi har samsyn i hur lösningen ska se ut. Vi rekommenderar varmt DAD Direct, då de är en partner man kan känna sig trygg med och saker sällan hamnar mellan stolarna.”

– Mikael Lindell, chef CRM & Kundinsikt, Åhléns

”Adobe Campaign var redan oumbärligt för oss innan vi tog kontakt med DAD Direct. Men nu, när vi har rätt samarbetspartner har vi fått den utväxling vi hoppades på.”

– Johan Ljungdahl, Contract Manager IT på Coop

”Vi ville uppnå en ”single customer view” och att kunna hantera alla aspekter av kontakten med och uppgifter om våra kunder – från bonuspoäng till kommunikation. Det underlättar mycket för oss att samla både personlig support av Adobe Campaign och postala tjänster hos DAD Direct.”

– Therese Blom, Head of CRM, Lindex
DELA
Dela på linkedin
Dela på twitter
Dela på facebook

Fler insikter

Håll dig uppdaterad

– anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Genom att anmäla dig samtycker du till att ta emot mailutskick med tips, inbjudningar och erbjudanden från DAD direct AB. Du kan när som helst avbryta din prenumeration.

DELA
Dela på linkedin
Dela på twitter
Dela på facebook

Håll dig uppdaterad
– anmäl dig till vårt nyhetsbrev

I  bjuder vi på insikter om marknadskommunikation och delar med oss om vad som händer i DAD Directs universum.

Genom att anmäla dig samtycker du till att ta emot mailutskick med tips, inbjudningar och erbjudanden från DAD direct AB. Du kan när som helst avbryta din prenumeration.