Här får du insikter från DAD Direct
Digilog–DAD Direct

Tänk digilogt för att öka effekten av din kommunikation

Att vara digilog är att kombinera det bästa av två världar. Antingen att ge en digital tjänst analoga inslag, eller...
Läs mer

Ta aldrig av dig kundhatten när du jobbar med Marketing Automation

En grundförutsättning för Åhléns framgång var en tidig satsning på att få ett starkt och kompetent team på plats. Karolina...
Läs mer

Tre vanliga misstag vid personalisering

Det finns några vanliga fällor med personalisering. Fällor som även de med stor erfarenhet av marketing automation kan gå i....
Läs mer

Installera. Logga in. Klart. Eller?

I det här arbetet kan DAD Direct vara ditt stöd och din resurs. Vi vet det mesta som är värt...
Läs mer

Postnord frågade 1 000 personer hur de helst vill ta emot kommunikation. Det här är vad du behöver veta om deras svar.

Fysiska utskick har en stark ställning En tredjedel svarar att de helst vill ha sin reklam i postlådan, medan drygt...
Läs mer

Customer Data Platform – vad är det och vad gör en sådan?

Alla marknadsföringsavdelningar drömmer om att skaffa sig en sammansatt bild över varje person som på olika sätt interagerar med varumärket...
Läs mer

Håll dig uppdaterad
– anmäl dig till vårt nyhetsbrev

I  bjuder vi på insikter om marknadskommunikation och delar med oss om vad som händer i DAD Directs universum.

Genom att anmäla dig samtycker du till att ta emot mailutskick med tips, inbjudningar och erbjudanden från DAD direct AB. Du kan när som helst avbryta din prenumeration.